innkjøp

Heihei! Siden dere ville se innkjøp, så har jeg knipset bilder av ting jeg har kjøpt. Kjøpte litt undertøy også, men føler ikke for å legge ut slik på bloggen. Må også skrive at jeg ikke husker prisen på alt.. Det var noen få plagg til, men de klarte jeg selvfølgelig å glemme i Sarpsborg, hehe! 

Gina Tricot  –  199SEK (se den på i DETTE innlegge) 

H&M  –  199kr (se den på i DETTE innlegget)

NewYorker  –  husker ikke pris

Gina Tricot  –  299SEK

H&M  –  25kr (halv pris av halv pris!!)

BikBok  –  399SEK

Gina Tricot  –  99kr (se den på i DETTE innlegget)

Gina Tricot  –  299kr


H&M  –  38kr (halv pris av halv pris!!)

Gina Tricot  –  249SEK

BikBok  –  29kr (pr shorts)

Gina Tricot  –  599SEK

NewYorker  –  husker ikke pris (se den på i DETTE innlegget)

BikBok  –  399kr

Clas Ohlson  –  199kr

DNA  –  1200kr

Elgiganten  –  799SEK (kursen var bra den dagen, og jeg sparte over 100kr!)

Skopunkten  –  199kr (glemte å ta bilde av dem, så det blir med web cam..)

Noe du likte? 

17 kommentarer

Siste innlegg