dagens outfits – caro og anh

Hei! I dag har jeg og Anh fått oss ny bestevenn på McDonalds. Hahha. Han er så koselig og ikke minst, humoristisk. Vi var på Mc’ern hele tiden med Tanja og Victoria. Jeg visste ikke navnet hans før han la meg til på Facebook. Hahha, og han visste ikke navnet mitt en gang! Han er forresten en kjendis i Sverige, haha. Han er skuespiller og spiller i en svensk serie som heter ”Rederiet” og ”Sveriges värsta bilförare”  

Når jeg og Anh snoket litt rundt på H&M, så kom det to gutter og ville ha nr vårt og lurte på om vi skulle finne på noe. Siden jeg kommer fra bygda er jeg vandt med å smile og si hei til alle, om jeg får øyekontakt med dem. Gjerne starte en samtale også! Så begynte de å stalke oss! Blant annet til tivoliet. Jeg og Anh ble paranoide og løpte og gjemte oss…

Dagens Caro og Anh antrekk:

Nytt antrekk fra Gina Tricot

Jakken til Anh er fra Ellos.no og skoene er fra Skopunktetn

Jeg pleier aldri og ha oppsatt hår..

Elsker at det er et kors på lommen!    

Et lite stykke HAPPY-Anh!

Vi gikk litt i gågata også

Vi skulle egentlig til Bedemartnen, men det ble et helt dødt tivoli.

Etter tivoliet dro vi på besøk til Mimi (bestemor) og spiste kyllingvinger!    

Aldri for gammel    

Det var kun noen få folk på tivoliet, så jeg prøvde å smiske til meg noen gratis billetter til karusellene. Kort sagt -umulig

Vi kjøpte like sko fra Skopunkten.

Pappa ringte…

Her er vi i parken:

TJOHEI

”Skal jeg prøve å klatre opp i flaggstanga??”

”Spiderman?”

”WUHUU”

Kjøpte den for 38kr hos H&M. ELSKER halv pris av halv pris   

16 kommentarer

Siste innlegg