Hvem gjør dette midt på natta?

En skypesamtale mellom meg og Ingus klokken 01 på natten:

Caro: Det var så gøy når vi var på cruise til Kiel!
Ingus: Ja, vi bør gjøre det igjen!
20 minutter senere…
Caro: Du? Jeg har bestilt billetter til oss!  

Jeg syns det er så rart å tenke på for knapt en måned siden møtte jeg Ingus på båten. Jeg møtte også mange andre herlige folk! Dere kan se en hel bildedryss fra turen min til Kiel HER og video HER. Dere husker kanskje Natalie som jeg møtte? Hun er med på mange av bildene og store deler av videoen. Jeg vil takke henne masse for og ha gitt meg disse to gratisbillettene! Vi fikk vennetilbud som er gratistur. I morgen må jeg ringe til Color Line for og fikse en del. Blæh, de har så overdrevende strenge regler… Men dette skal bli en knallfin tur! Vi seiler fra land 4.mars. Nå gikk det opp for meg at det kun er en uke og en dag til. Det visste jeg helt ærlig ikke før jeg skrev det akkurat nå. Haha, ja, det begynner å bli litt sent på kvelden merkes det! 
 

Forrige gang dro vi med Color Line Fantasy, men nå drar vi med Color Line Magic. Ingus har vært på begge båtene og syns Color Magic er bedre. Da stoler jeg på han!:)

Jeg har tidligere nevnt på bloggen at problemet jeg har er at jeg blir så fort glad i folk. Jeg har blitt veldig glad i Ingus. Vi har det så gøy med å gå rundt på gaten, leie hender og titte på fine gutter sammen. Haha! Åh, forrige uke var vi på et kjøpesenter. Jeg så en kjekk gutt som prøvde å selge omega 3 til folk. Plutselig ropte Ingus høy: – HUN LIKER DEG!! Det skal ikke mye til for å få meg flau, så jeg hadde bare lyst til å trekke opp genseren og dekke til ansiktet. Jeg tok en liten hevn senere med å si: – HAN LIKER RUMPA DI! Da, da skal jeg love dere at Ingus ble flau. Haha. Det endte opp med at vi faktisk sto og snakket med denne kjekke fyren da. Han spurte til og med etter mobilnummeret, adresse og mailen til Ingus!……. men alt var i en sammenheng med Omega 3. Haha. 

Hvem er det som plutselig helt tilfeldig bestiller cruisebilletter midt på natten? JO DET ER MEG:)

15 kommentarer
    1. Hei:) Håper det er greit at jeg spør om en sak:) Jeg syns headeren din er så utrolig kul og lurer på hvordan du har laget den:) HVordan har du fått til at det er “hull” i den (i mangel av bedre måter å forklare på morgenkvisten, hehe;). Hilsen Mette

    2. Kakedamen: Hei! Ja så klart!
      Jeg har laget headeren på en transparent bakgrunn og lagret headeren i en PNG format. Ellers har jeg bare brukt klipp og lim teknikken. Kjempe enkelt!:)

    3. Suverent 🙂 Jeg trodde ikke det gikk an å legge inn PNGfiler, derfor har jeg aldri prøvd det. Håhå! Nå skal jeg lage meg ny header 😀 Tusen takk for svaret 🙂

    4. hvordan får du dratt med båten alene når du ikke er fylt 23? man må jo være 23 for å ta båten? jeg er 19 og ville gjerne ta en tur med color magic med en kamerat, men gikk ikke siden vi ikke er gamle nok? :/

    5. Huske du mailadressen? For jeg er 17, tenkt å dra om noen uker med noen venner , og ingen av oss har fylt 20 …. Kjipt 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg