Bildedryss

Jeg gikk igjennom alle bildene på minnekortet mitt tidligere i dag. Da fant jeg masse bilder fra Kiel-turen jeg ikke visste hadde blitt tatt! Jeg regner iallefall med at vi hadde det sykt gøy ut i fra bildene. Haha! Tenkte å dele de mest normale bildene på bloggen, så får resten av bildene bli godt gjemt for nå. 

Her var vi på showet. Tror jeg var der 2-3 ganger? Husker ikke helt, men det var iallefall nytt show hver gang. Det var to show på en kveld, så det ble fire til sammen med turen tilbake. Veldig talentfulle folk med fine stemmer. Vaktene var så strenge og sure. Spesielt på meg, haha. Jeg var nok ikke noe favoritt, og det var alltid noe galt jeg gjorde som de måtte påpeke. Jaja! Rett etter at jeg hadde tatt ned mobilen fordi jeg filmet og fikk kjeft, så tok Ingus opp sin telefon og filmet. Hahah, gjett om vaktene ble enda surere enn de allerede var. Jublet vi for mye var de også feil. Haha, resten skal jeg spare dere for, men vi var kanskje litt drittunger av og til.    

Før det ble en tur “ut” igjen så var det tilbake i lugaren til Natalie for og ta noen drinker til. 

Dette ble tatt rett før Natalie begynte å posere litt drøyt. Haha, den jenta asså! Se så søt Anton er i bakgrunnen! 

Aww, Anton er så søt at jeg får bare lyst til å klemme han ihjel! I morgen drar han tilbake til Rusland og kommer ikke tilbake før til sommer. Da har jeg lovet han at jeg skal komme å møte både han og kjæresten hans, og det gleder jeg meg så masse til! 

Natalie og meg. Sjekk den trente sprettrumpa! Ved siden av står jeg med utrent bestemorrumpe, haha! 


Jeg sminket Ingus. Shit, den gutten har to meter lange (naturlige) øyevipper jo!

Ingus er en så fin og livlig gutt! Åh, som jeg savner han! Vi har snakket på telefon og skypet sammen, men vi ble heller enige om at vi må møtes snart. Det skal vi også om en og en halv uke, og vi kommer til å henge sammen i én uke. JEG GLEDER MEG SÅ. 

Anton og Natalie.

Jeg tok ikke så masse mascara på vippene til Ingus, men likevel ser de SYKT lange ut. Men, de er nok ikke lengre enn Natalie sine. Hehe.  

Gutta! Anton, Roger og Ingus. 

Når vi hadde kommet tilbake til Oslo var energien til oss alle helt på bunnen. Vi var så slitne! Vi var i Oslo klokken 10, og toget mitt gikk ikke før 14. Først ville vi ha noe å spise, så vi dro og spiste sushi. Åh, det smakte. Deretter sette vi oss ned på en bar. Vi ble også intervjuet av p3, men det ville ikke jeg og Ingus være med på. Vi skygget unna og lot Natalie og Roger stå i rampelyset. 

Helt spontant bestemte Ingus seg for å hoppe på samme tog som meg. Han bor i Oslo, men han elsker Lillehammer. Han skal til og med flytte dit. Det gleder jeg meg til fordi det er bare én time unna hvor jeg bor! Woho! 

Forresten skal du på samme tur som meg en gang, så husk å ta med pass! Color Line anbefaler at man tar med pass fordi det er det eneste gyldig ID-dokument for nordmenn i Tyskland. Gjelder også barn. Blir man ombord, er det tilstrekkelig at personer over 18 viser vanlig norsk ID (Bankkort/Sertifikat).

4 kommentarer

Siste innlegg