christmas eve 2012

Hallo! Håper alle hadde det fint i går. Det hadde jeg, eller jeg var litt zoombie siden jeg ikke hadde sovet noe natten før pga det juletreet! (Les om det HER). Jeg og Aebykier startet gårsdagen med å gå i kirken. Det var veldig koselig, men jeg syns gudstenester er litt kjedelig. De siste årene har Aebykier gått ditt alene (HAHA), så tenkte jeg skulle være snill å bli med i år. Korpset spilte bra, og jeg fikk julestemning!

Transportmidlet vårt i bygda, sparken! Hehe.

Jeg fikk en ekstragave av Aebykier siden gaven min ikke har kommet enda. Hun bestilte den lille julaften, så ikke rart den ikke har kommet fram.

Husker dere alt det jallalyset jeg og mamma kjøpte på Europris? Det var bare ett av alle lysene vi kjøpte som fungerte(!!). Blir nok å klage til Europris nå ja..

Så var det på tide med familiemiddag. Da feiret vi resten av kvelden hos bestemor. Bildet under her ser dere Bjørn 

Rune, stefaren min deler ut gaver 

Hunden, Humla. Hehe!

Gavene jeg fikk:

”Fra The awesome onkel Morten”

Mine nye juveler <33333

Hadde dere en fin julekveld, hva fikk dere i gaver? 

17 kommentarer

Siste innlegg