det er ikke bare, bare

Håroppdatering: Jeg måtte bleke håret ENDA en gang. Dette er tredje og siste gangen. Jeg vet mange av dere sa jeg ikke skulle gjøre det, men jeg må være sikker på jeg får den lysebrune fargen jeg har lyst på. Jeg skulle egentlig farge håret i dag, men noe gikk galt. Første gangen jeg bleket det gikk helt greit. Andre gangen…. da føltes det som at håret mitt sto i fyr og flammer! Jeg bare -Malin, Malin, fyy du aner ikke hvor vondt det gjør! Men hun sa at jeg bare hadde lave smerteterskler, haha. Der tok hun feil! Fordi Den super sterke blekingen som alle anbefaler etset seg ned i hodebunnen min! Det førte til at jeg sto på kne midt på apoteket mens dama drev og rotet i hodet på meg. Sikker på at alle trodde jeg hadde lus. Fikk iallefall en salve. Blir det ikke bedre til neste uke, så må jeg til doktoren. I går bleket Ingrid håret mitt, men vi var veldig forsiktige så vi ikke kom borti såret.   

Bildene er tatt i dag fra da jeg solet meg. Tuppene var såå slitte, men nå har jeg kuret det. Blir mange hårkurer fremover! 

Slik ser det ut når jeg har hestehale. Når jeg har det ned, så er jeg nesten platinablond! Liker at en lærer kom bort til meg og bare – Caro, hva har du gjort, har du farget håret ditt gult?! Haha.

Før jeg startet denne prosessen tenkte jeg at dette kom til å bli piece of cake. Det kom til å bli bleking uten noen brannsår, også var det farging. Alt dette tenkte jeg kunne gjøres på ên dag. Der tok jeg feil! Det har tatt meg over en uke og flere tusen kroner til sammen om vi skal regne med alle mine misslykka forsøk. Det er ikke bare, bare skal jeg fotelle dere! Til alle dere asians med svart/ mørkebrunt hår der ute: Skal dere farge håret lyst, så ikke kjøp en lys farge og deretter farge det med en gang. Jeg hadde så lite peiling at jeg var dum nok til å gjøre det. Det må nok til med bleking.  

For at dette innlegget ikke bare skal handle om hår, så kan dere få se resten av bildene fra konfirmasjonen til Veronica. De var virkelig en koselig konfirmasjon. Jeg fikk se all den kjærligheten og alle folkene som bryr seg om henne. (Se de andre bildene her.) 

Familiebilder:

Søskenkjærlighet 

Alle roper ”se hit, se hit” så knipser de hundrevis av bilder. Hehhe, meg og Aebykier,

Søte hunden til Renate, Cindy

Mamma

Meg og Aebykier igjen 

Selskapet var i Cowboy landsbyen deres. 

Se hva hun fikk til gave, splitter ny lett motorsykkel + en hest til 50 tusen!!

Facebook? Hahah.

Ååh, kjøp en slik en til meg og da. Hadde vært stilig i rosa! 

The sisters

Evan

Mamma 

Håkon

Tantene mine 

Herlighet så mye godt! 

Rosita kom bort til meg og Aebykier med en høne. Jeg og Aebykier bare -ååh, for en søt kylling. Hun bare -neii, det er ikke kylling, det er høne. Hahah, liker at en 5-åring vet det bedre enn noen jenter på 15 og 19. Hahha

Holdte en høne for første gang i mitt liv! 

8 kommentarer
    1. Er “asian” selv, og opplevde ingen problemer da jeg skulle bleke mitt hår (svart), det eneste var at jeg måtte selvfølgelig bleke håret 2 ganger før jeg måtte bruke en vanlig hårfarge til å farge det mørkere. Den dagen i dag, har jeg akkurat den brun fargen jeg vil ha, og er kjempe fornøyd! Brukte blondering da, siden ingenting annet virket på mitt svarte hår. Anbefales virkelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg