konfirmasjon til veronica

Hei dere! 
I dag tok jeg turen til Lillehammer fordi jeg skulle på konfen til Veronica. Tenk at hun allerede er så stor. Jeg syns alle blir så store for tiden! Hadde det koselig, og det var veldig mye mat og søtt! Etter jeg hadde spist trodde jeg skulle få pusteproblemer i bunaden. Elsker virkelig å gå i bunad. Det er det fineste plagget jeg har, og føler meg som en prinsesse. Haha. Har også noen bilder til, så jeg kaller dette DEL 1. 

Når jeg kom inn døra ble jeg jaget av en chiuaua. Unnskyld, det er ikke chiuaua, det er dverg… et eller annet.

Her har vi konfirmanten 

Om noen fra konfirmasjonen skal låne bildene, så setter jeg virkelig pris på om dere spør meg først. Derfor har jeg Copyright logoen på.

Vakre Rosita sang til og med bursdagssang foran alle folka. Har det på film! 

Haha, Alexander liker å leke med seg selv har jeg funnet ut.

Aebykier

Cindy. Ååh, som hun minnet meg om Tass.

Renate, søstra til Veronica. Syns det er utrolig at de er født på samme dag, time, minutt, men ikke år. Sykt, det var en stund de var en del i media pga det.

Champagne! Mmm

Til gave fikk Veronica mye penger, en hest og (splitter ny) lett motorsykkel! Heldig.

Søskenbarn-bilder!   

Tanta mi, Evan. Jeg arvet navnet mitt etter henne. Noe dere ikke visste er at jeg ikke bare heter Carolyn Johansen. Jeg har faktisk 4  lange navn! 

Gud, som jeg skvatt når de begynte å skyte med kanonen. I alle desse år har jeg trodd den var til pynt!

Har aldri vært i en konfirmasjon hvor det var så mange sanger å synge. Koselig da, men jeg kunne ingen av melodiene..

Kristoffer

Som far, som sønn

Renate lagde en rørende video til Veronica!

Gavebordet

Snowman (ponny) til venstre, og den nye hesten hennes til 50 000 til høyre. Den skal visst være ”veltrent” eller noe siden den var så dyr.

Husker jeg ridde på Snowman da jeg var liten. Sikkert 7 eller 8 år noe var jeg.

Skal innrømme jeg er litt redd hester. 

Siden det er så typisk ALLE hestejenter og ta slike kyssebilder med hesten, så måtte jeg nesten hive meg på bølgen.

Evelyn 

Masse god mat. Det ble kjempe mye rester til overs, så tror de har mat året ut. Haha.

Family pics.


I morgen har jeg matteeksamen, så tror det er best jeg går til køys. Blogges!

12 kommentarer

Siste innlegg