PAKKE I POSTEN FRA NELLY

Det var en gang i sommer jeg bestilte en genser fra motedronningen om noen husker? Tok 3 måneder før jeg fikk en mail der det sto at pakken var sendt. 2 måneder gikk og jeg sendte klagemeldinger. Tok dem 3 uker og svare på mailen, sendte fler og fler tok mange uker før jeg fikk svar. Svaret var: hva er order nrm ditt? Har frippel sjekket at jeg har skrevet riktig adresse.
JEG SENDTE ET SPØRSMÅL TIL NELLY, tok meg 2 timer før jeg fikk svar! Gikk 2 dager og få pakken!

Har enda ikke fått genseren min som jeg har ventet på nesten et halvt år! JEG HATER MOTEDRONNINGEN OG MODEKUNGEN for de er jo svindlere! Har skrevet et innlegg her. Blir ikke siste gangen jeg bestiller fra nelly. Toppen er mye finere på, så etterpå legger jeg ut outfit! Hold dere oppdatert!

25 kommentarer

Siste innlegg