dagens kledning

Først må jeg si, TITEIII !

Ble du skremt av jenta som dukka opp av grøfta? Haha, men hei, hallo, hellu, heisann, hola, hey… kommer ikke på mer, ja alt man sier i starten av et innlegg. Må først si at jeg ikke har sluttet å blogge om dere tok dette innlegge på den måten. Jeg blogger når jeg har noe å blogge om.

Ikke skjedd noe stort i det siste. JOA, var på kiwi og kjøpte det jeg trenger til ostesmørbrød for ikke så lenge siden. Også så jeg et ekkelt kryp som jeg aldri har sett før. Interesserer dette dere? Prosentvis vil jeg nok si 1%. Hopper over alt det unødvendige til dagens outfit!

Hadde egentlig sidelengs flette, men tok den av på bussen (enda noe mer uinteressant) Uansett så skulle jeg liksom prøve å være Lady Gaga på bildet under, men ble en liten smule feil.


Haha, det er jo skjorta og T-skjorta jeg har på headeren!     Skjorte fra: H&M     T-skjorte fra: Gina T     Tights fra: H&M     Moods sko fra: DNA    hva syyyyyns dere'a?

28 kommentarer

Siste innlegg