VIDEO – JEG HAR KIDNAPPET OG OVERRASKET

Må beklager dårlig blogging i går. Først så var Hilde her, så klipte jeg gresset i et par timer og til slutt bada jeg med Ole i Kvernhølen (trykk her)

Når Hilde var her så var hun vel… sulten. Derfor virket jeg som en gjerningsmann haha. Så jeg bare tok tak i armen hennes og dro hun inn på rommet mitt, og låste døra. MEN dumme meg har jo et vindu som er lett å hoppe ut av. Derfor måtte jeg ta hun med ut igjen å låse henne inne på badet. Haha. Der ble hun noen minutter, kanskje 10?

Jeg var en cupcake også som la en sånn hjertelapp eller hva jeg skal kalle det som det sto ''I love you'' på. Og toppen av det hele de nydelige sangene til Celine Dion. Men mixa litt div Celine Dion musikk i videoen.

Hva syns du om videoen, liker du overraskelser?

9 kommentarer

Siste innlegg