ÅRETS FØRSTE BAD I BILDER

Mange av dere har sikkert bada allerede på stranda eller noe. Men heihei lille Kvam har jo ikke strand, så vi får holde oss med et bitte lite badeplass med iskaldt vann! Brrr, kaldt. Vannet kommer rett fra fjellet. Og jeg, søskenbarnet mit og ikke minst Tass badet der når det ikke var noen der. Og da er det jo ikke sol! Men vi bada.

Ble ikke så veldig mange bilder av søskenbarnet mitt. Hun syns det var for kaldt, så hun trøstet seg selv med å kaste vann opp i lufta. Heeh, tulla. Når vi bada, så var det ca rundt 10 grader (får ikke til det grader tegnet), det er jo utrolig kaldt!

(Animasjons bilde redigert i photoScape)
Image and video hosting by TinyPic

Hoppa fra steinen også, men bildene ble aldri perfekt på en måte. Så jeg gjorde det to ganger, men det ble ikke slik det skulle. Så da var jeg så kald at jeg ikke orka mer.

Har du bada i år, hva syns du om bildene?

21 kommentarer

Siste innlegg