HÅRVIDEO MED MEG OG HILDE

Hei! En video som jeg og Hilde filmet inn for en stund siden var denne hårvideoen. Samme dag som vi spilte inn Phineas and Ferbe videoen, haha! Se den HER. Bare for moro skyld da. Hilde med de super fingrene sine klarer jo å flette på alle måter! Haah, men jeg derimot klarer ikke å flette slik kul flette med panneluggen…jeg suger.

Denne gangen skulle Hilde flette meg rundt hele hodet.

Fikk se litt av den nakne sannheten min. Hehe, så vidt sminke og ikke ''volum i håret'' som de sier. Ååh, det minner meg om da jeg var hos Hilde. Skulle ligge over, når vi skulle legge oss så tok jeg jo selvølgelig av sminka og fjerna volumet. Så snudde Hilde seg og ble helt sjokkert. 3 sekund senere lå hun på gulvet og fikk et latteranfall! Hahaaa

Men nå må jeg dra! Skoleavsluttning, snakkes! 😀

Hva syns du, er du flink når det gjelder fletting?

8 kommentarer

Siste innlegg