VIDEO – HILDE OG CARO /PHINEAS OG FERBE

Heihei, ingen som klarte å gjette riktig hva vi hadde gjort? Hadde ikke forventa det heller, vi ligna ikke akkurat. Vi skal forestille Phineas og Ferbe. Må først si at jeg ikke har en anelse hvordan man skriver navna deres (?). Jaja, dere skjønner hva jeg mener! En plass i videoen brennte jeg meg av et strykehjern. Den var ikke sånn super varm, men den hadde nettopp blitt brukt. Og da var den jo slik varm, at man kunne brenne seg. Pluss at jeg ble skremt i samme liten, haha! Men det gikk bra.

Joda, som vanlig er det alltid noen som avbryter oss! Vi har bare improvisert, men har planlagt hva det skulle handle om osv. Men hva vi skulle si kom vi på undervegs. Denne gangen var det min bestemor som kom inn, så jeg bare fant på Isabella! Hahaa

GO PHINEAS OG FERBE <3

Beklager for dårlig lyd noen plasser, men det blåste osv. Pluss som jeg har sagt før, Hilde sit kamera … hmmm hva skal jeg si? ER IKKE FRA DESSE 10-årene! Neida, jeg tulla. Men de er ikke slik som de nye kamerane at de tar opp så veldig god lyd fra avstand.

Jeg er Phineas og Hilde er Ferbe. For dere som ikke hvet hva det er så er det et program på disney chanel. Glemmer aldri i vinter da vi hadde strikking på skolen, og da sang vi alle slike barnesanger som vi lærte for leenge siden, haha fuuun.

Hva syns du om videoen?

13 kommentarer

Siste innlegg