Bildedryss: julaften 2016

 

Hei! Håper dere har hatt en fin jul og fortsetter med å kose dere♥ Det er vi jammen flinke på her. Det er litt hit og dit siden vi prøver å se mest mulig av familie + jobb. På julaften hadde vi det så utrolig trivelig, men stressende. Vi var nemlig på to steder julaften. Først var vi hjemme hos meg i Kvam, så tok vi turen tilbake til Lillehammer og feiret videre der på kvelden. Stressende, men vi hygget oss og fikk feiret med begge familiene<3

Melinda og Aebykier. Melinda elsker virkelig Aebykier. Når hun er i nærheten blir hun så kosete på Aebykier. Hihi, da skal jeg si deg det er en stolt fadder som lyser opp!

Siden vi var på Kvam først på dagen, så åpnet vi pakkene fra min side av familien her. Det kom ikke som en overraskelse at 75% av pakkene under treet var til Melinda. Hhihi. Hun fikk altså SÅÅ masse fint! Jeg og S som foreldre ble helt målløs! 

Denne stolen har stefaren min, Rune snekret. Melinda er så glad i å sitte i den. OG klatre på den. Det er litt skumle dager vi har her akkurat nå. Bare vi snur oss bort i 2 sekunder står hun på toppen av gardintrappen å danser. Herlighet jeg får hjertet i halsen hver gang!! 

 

Store jenta vår. Melinda er faktisk 14 mnd i dag 🙂

Rune, stefaren min er en myntsamler. Har går rundt med metalldetektor og finner masse mynter overalt. Selvføgelig ikke på denne årstiden, hehe. Han har så mange mynter han samler i snusboksen sin. Til jul fikk han myntalbum av meg, S og Melinda. Han ble såå glad for den! Det gledet oss veldig:-) 

Her fikk Melinda prinsesseslott/ telt. Dette gleder vi oss til å slå opp!

Julefrokost.

Her er vi på besøk hos oldemor. 

Oldemor hadde kjøpt en stor tøydukke uten klær. Så strikket hun klærne til dukken selv. Luen passet faktisk til Melinda, så den bruker hun selv nå. Hihi:)

Først spiste vi julefrokost, SÅ spiste vi julemiddag kort tid etterpå. SÅ dro vi på kaffe og kake hos bestemor. SÅ dro vi til Lillehammer og spiste julemiddag der også. Etterfulgt med kaffe og kake. Jeg trodde jeg skulle rulle ut døren til slutt. Kan ikke vente med å komme meg til hjem kjære hjem (elixia) når julen er over! 

Endelig var kvelden her!

Melinda ble så glad når nissen kom! I fjor var hun så nyfødt, så da var det ikke like stas. I år smilte hun og danset når barna sang til nissen ♦

Kjekkasen min ♥

Vanskelig å sette ord på hvor høyt jeg elsker disse to<3 Tror ikke jeg skal prøve en gang -for det blir verdens største klisjé og enda verre.

Kakemonster!

Alle kalenderlukene er åpnet og det var en glede for Melinda kan dere se. Hehe. 

My man 

Kos på fanget til oldemor.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg