Vår halloweenfeiring

 

Det begynner å bli en liten stund siden det var halloween, men her kommer jeg litt senere enn alle andre med mitt innlegg! Jeg elsker halloween. Jeg gikk knask eller knep til jeg var nokså gammel, hehe. Hva gjør vel det når man skal gjemme seg bak et kostyme? Åh ja kostymer. Jeg elsker kostymer! Jeg har alltid tatt denne feiring høytidelig. Jeg har både brukt masse tid og penger på kostymer tidligere. Jeg er ganske skuffet over kostymet mitt i år, men i år har jeg verken tid eller økonomi til å finne noe jeg er fornøyd med. Kanskje til neste år!

Vi feiret halloween hos et vennepar av oss i år som tar det hele like høytidelig som meg! Her snakker vi fullpyntet hus og små detaljer! Det var skikkelig stilig! Jeg tok masse bilder. Jeg ble overrasket når jeg gikk igjennom bildene på kameraet. Det var ingen bilder av pynten! Jeg har visst tatt alle bilder med snapchat… Det var mange gravsteiner i hagen, mumier, skjelett, gjenferd, heks og en stooor lysende oppblåst halloween/gresskar-figur som hele naboalaget kunne se. Den var rundt 3m høy! Det var så vel gjennomført og alt var bare såå tøft!! Skikkelig irritert på meg selv for at jeg ikke har bilder å vise dere. Men, men.. Viss dere vil kan dere følge meg på snapchat @caroiz -det er der alle bildene mine havner visst! Hehe

 

Morsomt for både stor og små! <3


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg