En sommerdag på fjellet

I går var en veldig fin dag med hele fammen til S. Herlighet så heldig jeg er som fikk komme inn i en så flott gjeng! Vi gikk en fjelltur og hadde været på vår side. Det er så mange fine turstier på Sjusjøen. Både med og uten vogn. Vi hadde ikke med vognen denne gang siden vi gikk bratte bakker. Det var ingen problem, da fikk vi bruke bæreselen. Den lever på sine siste dager. Snart er Melinda for tung for den. Da må vi snart begynne å se etter bæremeis. Det er kanskje på tide nå! Når vi gikk opp hadde jeg ansiktet hennes vendt fra meg. Det syns hun var så gøy. Hun sprellet og sang med stemmen sin helt til tops! Når vi skulle ned hadde jeg hun andre veien siden jeg tenkte hun skulle sove. Med så mange barn rundt seg er det heller mye morsommere å følge med på dem! Soving ble det ikke noe av nei… 
 

Jeg syns det er så trivelig med slike cafeer. Det smaker i tillegg enda bedre på fjellet! Her kjøpte vi oss kanelsnurr/ vaffel og noe godt å drikke ♥

Familien min<3

Melinda elsker virkelig å sitte i bæresele, men det er ikke så ofte vi har gjort det. Det var ingen fryktelig lang tur, og vi har heller ikke gått lang tur med bæresele siden det ikke er anbefalt. 

Aller, aller første fleksebilde. Haha! Etter S tok dette bildet: “Du får ikke lov til å trene armer noe mer!!!”.

Etter fjellturen opp og ned de bratte bakkene var vi alle ganske varme. Da passet det helt ypperlig med et bad! Her satt vi og koste oss helt til regnet kom.

8 kommentarer

Siste innlegg