Sommer, sommer, sommer

Jammen, DA dere! Da kan jeg med trygghet si at nå er det ordentlig sommer. Føler jeg da! Det har vært så sommer som det kan bli i det siste at jeg har ikke hatt tid til å ta opp macen. Kanskje derfor jeg oppdaterer bloggen halv to på natten. Hehe. Jeg har spist masse is disse dagene. Vært sammen med venner og familie. Badet. Solet meg. Trent og gått trilleturer. Jeg har rett og slett kost meg gløgg ihjel! Jeg elsker permisjonsdagene og sommer!! Her er noen bilder fra i går og i dag:

Disse mini-fontenene falt godt i smak. Hehe. Jeg fikk besøk av B og vi skulle kun til byen for å kjøpe is. Tilfeldigvis møtte vi en venninne av meg med sin baby. Plutselig ble det til at begge satt og lekte seg med vannet. Det var gøy! Det var så varmt, deilig varmt! Vannet var det også god temepartur på. Jeg glemte å smøre meg selv, men de minste var godt smurt med solfaktor 50! OG tilfeldigvis ble det shopping på begge. Is, sol, shopping, god mat og bestis på besøk! Perfect day♥

Jeg fikk såå lyst på fiskeburger og B fikk lyst på pizza. Da var det ingen tvil! Vi dro til jobben min -dudeburger! Jeg har jo jobbet der i et par år nå og spist maten hver dag nesten før jeg gikk i permisjon. Skulle tro jeg ble lei?! ÅÅ NEIDAA! Kan man egentlig bli lei av pizza og burger? 

Like fint vær var det i dag også! Da har vi grillet og badet hos tanta mi. Sååå koselig og deilig! 

Søskenbarnet mitt, Rosita er en så flink barnevakt! Smelter!

Jeg og B spilte kubbespill mens Melinda lekte seg på bakken. Det varte ikke lenge. Hun ville heller sove!:)

Tanta mi, Charita, M og Rosita ♥

Heisann sveisann!

Melinda eeelsker å bade!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg