Nasjonaldagen

Håper alle hadde en fin 17.mai! Dette var Melinda sin første feiring av 17.mai, så det var spesielt i år:-) Jeg hadde uflaksen på min side og var ikke i form. Jeg våknet med utrolig hodepine. Jeg tok paracet og la meg for å sove litt lengre i håp om at jeg skulle våkne helt fin. Like ille var og ble det. Jeg er litt forsiktig med bruk av paracet nå med tanke på at jeg går på isotretinoin-kur. Jeg følte meg så vond i hele kroppen. Jeg holdt på og frøs ihjel i bunad, som er det varmeste plagget på jord. MEN.. det var 17.mai, så jeg måtte ut en liten tur å se på livet. Melinda var så nyskjerrig. Den høye musikken gikk helt fint. Hun moret seg skikkelig med å se på alle folk og biler! Vi grillet og spiste masse god mat. Etterpå var det kaffe, is og kake hos naboene våre på Kvam♥ På slutten av dagen, etter og ha latet som at formen var bra -var jeg HELT utkjørt. Jeg var så kald at jeg rev av meg bunaden, samlet alle ullgensere jeg fant i huset og tullet meg inn! Sent på kvelden kjørte vi hjem til Lillehammer. Jeg klarte ikke å komme meg til sengen før jeg var i dyp søvn. Jeg tror Melinda hadde forståelse for meg i dag, for begge to våknet 11:15. Vi som vanligvis har startet dagen mellom 08-09! Det var nesten 12 timer søvn det! I tillegg til at hun sover hele natten. Vi bråvåknet av at sangen “Mamma Mia” var på 250 desibel! Jeg skjønte ingenting. Jeg var sikker på at S hadde glemt å slått av tvn før han skulle på jobb. Det var kanskje litt rart fordi han ser aldri på tv så tidlig. I tillegg så høyt at det skremte livet av meg. Jeg måtte løpe ut i stuen for å sjekke, men da fant jeg ut at bråket kom fra det forferdelige klatresenteret ved siden av oss. Jeg husker S spurte megleren når han flyttet inn om det var mye bråk her. Megleren svarte med at her er det aldri, eller sjeldent bråk! Løgn!! Gud, så irritert og sint jeg har vært på det klatresenteret. I fjor sommer da jeg var gravid og hormonell var jeg SÅ nære på å skrive en anonym lapp til dem hvor det skulle stå “Hold kjeft!!”. Haha, uff. På den tiden trengte jeg mye søvn, og når de starter grytidlig med roping og alt mulig over 90 desibel. Da var ikke hun gravide på den tiden så veldig happy.. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg