PT-time

Forrige uke hadde jeg min første PT-time på Elixia. Det var så gøy! Jeg er så fornøyd med den personlige treneren jeg fikk. Hun er så flink og hyggelig! Vi hadde nokså mye til felles. Når vi hadde møte og trening skulle være fokuset, ble det fort sporet av! Melinda var også med oss, så da ble det masse babykos♥ Vi fikk trent også da, og det var så gøy og klokken bare hoppet én time frem! Dagen etterpå var jeg helt ødelagt! Jeg hadde ikke sjangs til og gjøre noe. Jeg klarte ikke å gå trapper, så jeg måtte ta heisen. S måtte hjelpe meg så jeg fikk på meg sokker og bukse. Haha, jeg tror nok jeg har sittet på stumpen for lenge. 
Min andre PT-time hadde jeg i går. Da gikk vi igjennom treningsprogrammet mitt og det er jeg så fornøyd med! Det kjennes i dag også for og si det slik. Heldigvis ikke like ille som forrige uke. Hadde ikke disse PT-timene kostet flesk, kunne jeg gjerne tenkt og fortsette med dette. Det er jo så gøy og motiverende! 

Fant denne freshe treningstightsen i byen tidligere denne uken. Måtte bare dra den med hjem!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg