Uke 29 i graviditeten

Ja…. allerede!! Tenk på det! Tiden går så fort at jeg henger ikke med selv. Jeg syns det er ny uke hele tiden jeg, hehe. Jeg liker det på en måte. Jeg gleder meg masse til november og jeg vil egentlig at tiden skal gå så fort som mulig. Jeg vil også egentlig ikke tenke på at tiden skal gå fort fordi jeg nyter tiden masse nå. Akkurat nå som jeg skriver dette innlegget er den lille vesla i magen så aktiv. Åhh de herlige sparkene♥♥ Jeg elsker å kjenne dem, selv når hun setter fult i gang når jeg skal prøve å sove. Hun har blitt så sterk. Det er så utrolig hvor stor forskjell man merker på så kort tid. Spesielt på denne tiden av svangerskapet. 
For bare noen få uker siden ble jeg litt engstelig fordi vekten min ikke økte. Den gikk jo kun nedover, men det var fordi jeg var veldig plaget med kvalme. Magen voks og voks, men vekten gikk nedover? Jeg snakket med både familie, venner, lege og jordmor. Jordmor sa det ikke var noe å bekymre seg for enda, så jeg fikk holde meg til det. Likevel var jeg veldig bekymret og skeptisk, men hvilken kvinne er det som ikke går og bekymrer seg over den minste ting i et svangerskap. MEN nå dere! Helt ut av det blå på veldig kort tid kom det plutselig 4-5 kg på kroppen min! Tror jeg aldri har vært så glad, hehe!:-D

Jeg har Borghild på besøk i noen dager her på Lillehammer. Vi skal snart ta oss en liten tur ut å se hva som er i butikkene før jeg drar på jobb. Nå har jeg nettopp vært ute og truffet en dame som har laget babynest til meg. Det er rosa med striper og blonder ♥

1 kommentar
    1. Koselig å lese om svangerskap og fødsel – det vekker mange minner, fra en tid som føles som om det var ett helt annet liv. Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg