Just jump

Her kommer en bildedryss fra strikkhoppingen vår. Dere kan se video fra der vi hopper HER.  Som tidligere nevnt hoppet vi fra Hacka bruen som er 62m i Chomutov. Det er noe av det gøyeste jeg har vært med på! Det slår ikke fallskjermhopping, men fy søren så gøy det var å hoppe. Adrenalinkicket var så hærlig! Jeg vil gjøre det igjen!! Når vi var på tur hjem og kjørte forbi en gravplass sa sjåføren vår: – Ok, girls? Take a look outside the window? Do you see that? That’s the cemetery meeting of the bungee jumpers. Hahah, som vi lo! Ikke alle skjønte den med en gang (hei Anh), men som hele minibussen lo. Haha. 

Den stakkar gutten som ble så utrolig dårlig når han kom opp. 

Ready to jump!!

Du, og du, så svimmel jeg var når jeg skulle feste på denne heis-snoren. Alt gikk da bare rundt og rundt, men til slutt fikk jeg heldigvis festet den. Hehe.

…Oog her står vi å poserer med serfikatet vårt sammen med de tyske jentene. 

3 kommentarer
    1. Ååå, jeg har hatt lyst til å prøve strikkhopping, men jeg er for feig, haha. Jeg skal nok manne med opp til å gjøre det en dag, men det er nok leeenge til, hihi. 🙂
      Kjempe fint header du har! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg