Strikkhopp

I går hoppet jeg og Anh strikkhopp fra Hacka bruen som er 62 m. Bruen ligger i Chomutov. Av det jeg hadde sett på internett var bruen 45 m og lå 20 min utenfor Praha. Neida, det var ikke det jeg hadde bestilt. Haha. Det tok nesten to timer å kjøre dit og bruen var mye høyere enn forventet (og bedre!!). Jo høyere, jo bedre, hehe. Vi fikk ikke helt godt førsteintrykk siden det skjedde en feil. Vi skulle bli hentet på hotellet klokken 09:30. Vi sov litt lenge i går. En halvtime hadde vi på oss, og da løpte vi som noen galinger for å ta ut penger og forte oss tilbake og rekke litt av frokosten. Vi klarte å være ferdige med alt akkurat til halv. Vi ventet, ventet og ventet. Når vi hadde ventet en time tok jeg og sendte en mail til dem. Da beklaget de seg så masse fordi mailen med en veldig viktig informasjon ble tydeligvis ikke sendt. Det ble endret tidspunkt pga lokalstorm, så vi ble hentet kl 13:00 istedenfor. Da må jeg si vi var irriterte, men vi ville fortsatt bli med da! 

Dette var en opplevelse med sykt masse adrenalin! Herlighet jeg vil gjøre det igjen!! Jeg har aldri opplevd noe lignende eller med så mye adrenalin. Got to love it! Etter det (fæle) hylet mitt på tur ned, ble jeg slengt hit og dit og snurret rundt og rundt så fort! Det var gøy det! Jeg måtte konsentrere meg veldig når jeg skulle bli heiset opp igjen. Da må man feste en slik snor til seg selv, men jeg var så svimmel! Haha, men det gikk så bra. Èn ting er sikkert -vi jenter er tøffere enn gutta! Det sa instruktørene selv. Det var også en gutt som var med oss, men han var helt hvit, spydde, hoppet på feil måte, fulgte ikke instruksjonene og besvimte når han kom opp! Fem jenter og én gutt var vi. Vi jentene lo og hadde det så gøy, mens i minibussen hjem ble det både oppkast og veldig nære på sykehusbesøk på den stakkars gutten. Usss… men, men. 
Er dette noe jeg vil gjøre igjen?! HELL YEAA. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg