Hakuna matata

Innlegget er i samarbeid med Mobildekor.no

HAKUNA MATATA. Åh, jeg elsker det ordtaket… og sangen! Haha. Nå har jeg ordtaket på det nye iphonedekselet mitt som jeg har fått fra Mobildekor.no. Jeg rett og slett digger det. Både skriften, designet og så klart -ordtaket. Mobildekor.no har forresten fri frakt og rask leveringstid. Det liker vi! 
Utvalget de har kan jeg si selv ikke er så stort, men de velger, og jeg siterer “kvalitet fremfor kvantitet”. Dekselet jeg har mottatt er i grei kvalitet, og ikke noe slik tynn plastikk som knekker med en gang. 

Hakuna matata deksel til iPhone 5/ 5s utsolgt for øyeblikket, men akkurat samme deksel til iPhone 4/ 4s HER.

“It means no worries for the rest of your days.”

Jeg fikk også et armbånd som jeg ikke visst om. Elsker slike små overraskelser! Det er de små gledene som teller, hihi. Jeg likte det veldig godt, så nå må jeg lære meg å bruke smykker oftere. Du finner armbånd og ringer som de har HER.

Armbånd HER.

6 kommentarer

Siste innlegg