Julegaver

Hei! I går sov jeg såå lenge! Jeg våknet når den var godt over fire på ettermiddagen, haha! Skulle egentlig besøke Aebykier siden hun ringte og sa det var noen som ville møte meg! Spennende. Plutselig når jeg skulle gå dit møtte jeg stefaren hennes som sa hun nettopp hadde dratt ut for å spise. Jaja! Istedenfor dro jeg heller en tur til Kristoffer. Vi så filmen The Sinister og koste oss med sjokolade (det vil si at jeg nesten spiste opp hele…. wups!). Når klokken nærmet seg 12 dro jeg til Aebykier, og der hadde lille, søte Rosita ventet på meg i flere timer! Ååh, hun er så søt! Jeg liker ikke barn og kommer ikke overens med dem, men hun liker jeg virkelig! Skulle bare dit en liten tur (som jeg alltid sier). Jeg kaster blikket på klokken og da er den allerede 4 på morgen. Hvorfor går tiden alltid så fort?!

I dag skal jeg bare slappe av siden jeg skal på jobb i morgen. Nå skal jeg hive i meg frokosten og se på Lost. Deretter blir det sikkert en tur ned til Aebykier. MEN, jeg tenkte jeg skulle vise dere julegavene jeg fikk i år. Jeg er så takknemlig for at folk gir meg gaver! Julegaven som jeg fikk av mamma, stefaren min og meg selv er det beste jeg noen gang har fått! Det var tandemhopp. Dere kan se alle bildene HER. Tusen, tusen, tusen takk for gavene. Jeg blir bare så glad! ♥

Fra Svanhild. Bloggen hennes er å finne HER. 

Fra Jojo

Fra Tante R

Fra mamma. Jeg og Aebykier snakket om hvor lite miljøvennlig Bieber er fordi han så enorm eske som er så bortkastet og unødvendig! Hva er vitsen egentlig? Irriterte virkelig oss begge, hehe!

Fra Ingrid

Gavekort fra Morten og familien. 500 kr fra bestemor (hun er gaal, det er så mye!).

Fra mamma. Denne må nok byttes dessverre fordi den var alt for liten..

Fra Aebykier.

Fra stefaren min, Rune. Hahah.

Fra stefaren min, Rune. Nå blir jeg skikkelig Harry! Er det dette jeg skal kalle “ølbriller”? Haha.

Søteste høytaleren jeg fikk fra Bjørn.

9 kommentarer

Siste innlegg