Unblogged summer memories

Hei! I dag sov jeg godt og lenge til klokka to! Har sett videre på en serie også ringte Aebykier meg. Hun var visst i bygda og lurte på om jeg ville bli med å bake. Jeg har bursdag i morgen, så hun ville at jeg skulle være med å lage en bursdagskake… til meg selv. Haha! Da ble det favorittkaken min, oreokake! Hun har begynt på lavkarbo, så til hun selv bakte hun sitt eget knekkebrød og brød. 

Jeg tenkte å dele noen bilder med dere som jeg ikke har publisert. Den Norske sommeren ble ikke så lang for meg siden jeg var 6 uker i Filippinene. Når jeg kom tilbake fra den ferien var jeg for det meste i Sarpsborg. Så her kommer noen få bilder: 

Kjørte veldig mye buss og tog. Reiste litt hit og dit. Syns det er så koselig å titte ut ruten og tenke på alt og ingenting.

Sminke og div ting jeg må ha med. 

Fine bestevenninna mi. Åhh, hvor mye shave ice har ikke vi spist. Haha

In action!

Parken jeg liker meg så godt i. Kulaasparken 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg