Friday through my phone

Hallo! God høstferie til dere alle! I dag tok jeg, Leo og Hadi turen til den årlige Ottamartnan hvor vi møtte flere andre mennesker. Så fint det er å møte mennesker man ikke har sett på ett år eller mer! Det er ikke bare tivoli her, men også mange boder med masse ting og tang. Sykt dyrt der, derfor trår jeg alltid frem med mine pruteskils! 

Nei, jeg tar så klart ikke med Leo opp i karuseller! Haha. Jeg spurte alltid  noen jeg kjente om å passe han et par minutter mens jeg befant meg oppe i karusellen. Min favoritt der er definitivt G-force! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg