someone

Jeg har allerede begynt å tittet på spørsmålene dere har sendt inn til spørsmålsrunden. Det er en del spørsmål om Enzo, hehe. Dere har visst ikke glemt han enda… og det har heller ikke jeg. Hvordan skal jeg skrive dette, hm. Jeg er ikke en blogger som deler følelser på bloggen min. Slik har jeg aldri vært. Jeg har tenkt frem og tilbake om jeg skal poste videoen som befinner seg under her. Advarsel: den er veldig klissete. Hvorfor ikke poste den. Det er jo så gode minner, og vi var begge så lykkelige på den tiden som er fint å se tilbake på. I stedenfor å skrive masse tekst som kan sammenlignes med en bok, har jeg heller valgt å bruke bilde og tekst i video. Håper dere liker den 🙂

Trykk på hjulet og endre kvaliteten til 1080p for å se i HD

Spørsmålsrunde pågår HER. Still meg gjerne spørsmål om det er noe du lurer på!

18 kommentarer

Siste innlegg