en dag i byen

Hei dere! Det har regnet store deler av dagen, så jeg og Anh har ikke vært så mye ute. Jeg har leiligheten til pappa for meg selv, så vi har handlet inn masse mat (godteri) og hundemat. Vi var også ute å spiste tidligere i dag. Viss dere skulle lure hvor Leo er mens vi er ute å gjør noen småting, så er han så klart med! Han er det lille barnet mitt, og moren forlater aldri ungen sin. Ok, dette ble veldig rart. Haha, men på en annen måte så er jeg så glad i han ♥ 

Pappa fikk stående applaus fra meg og Anh. Endelig etter alle disse årene! Han har endelig fikset håndtaket på verandadøren slik at det er mulig å komme seg ut dit. 

Vi har også vært på kino. Leo var så klart med. Vi tok med teppe til han, så han hadde sitt eget sete og hadde det så fint. Dere som leser hva jeg skriver så vet dere at jeg er en stor fan av Sandra Bullock! Hun er en av mine topp tre favoritt skuespillere. Jeg har ventet i måneder på filmen ”The Heat”. Den har fått så mange bra anmeldelser og jeg måtte se filmen så fort som mulig! Jeg elsket den! Jeg og Anh er så rare som liker oss best på første rad. Det blir jo mye bedre plass, hehe. Vi lo oss ihjel gjennom hele filmen. Jeg vil gi den terningkast 6/5. Kom dere på kino og se filmen!

Skyt rumpa litt høyere opp i været da, Caro. Haha. Nå kom plutselig sangen We Can’t Stop av Miley Cyrus på hjernen. Haha.

Ekte kjærlighet!

Leo får så syykt masse oppmerksomhet av alle jeg går forbi. Jeg syns det er kjempe koselig at folk stopper for å kose med han ♥

Lenge siden jeg har hatt outfits på bloggen. I dag har jeg ikke på meg noe spesielt. Tok på meg litt ekstra klær siden vi skulle på kino. Kinosaler er jo alltid kalde. Iallefall de i Filippinene. Jeg har måtte gått ut mange ganger fra kinoen i Filippinene fordi det er for kaldt. Neste gang skal jeg ta med boblejakke. Dagens antrekk er fra Forever 21.

7 kommentarer

Siste innlegg