monday again

Da var det mandag igjen. Ny uke med skole…jippi… heh. Er ikke akkurat det man kan kalle motivert. I dag har vi sett den første filmen av Bridget Jones på skolen. Liker engelsklæreren min, hun har god filmsmak! Noen lærere skal vise filmer som er 200 år gamle som visst nok skal være klassikere, og hele klassen holder på å sovne. Haha, hint, hint. Nå holder jeg på å se den andre filmen. Er ikke så lenge siden jeg så begge filmene, men, men. Har også sett en annen film i dag. Dere får sikkert et inntrykk av at å se filmer er kun det jeg gjør, vel det er nok sant. Haha. 

Film og vaffler. Typisk mandag 

Bestemor hadde bursdag for et par dager siden. Hun ble 76! Da hadde vi familiemiddag 

Julemat<333

Bursdagsbarnet, hehe.

Vi blogges! 

Ha en fin mandag!

11 kommentarer
    1. Hei:) lurer bare på to ting; 1: hva er det som ligger i den store skåla til venstre med julematen deres? Haha, trodde det var noe grisehaler eller noe sånt, så jeg måtte bare spørre! 2: dette er bare noe jeg lurer på, så du må ikke tro at jeg mener det på noe som helst frekt eller upassende måte, trener du ofte? Siden du ikke akkurat er på slankediett (håper ikke dette fornærmer deg, igjen :))), og siden du ser både tynn og veltrent ut? Sorry hvis det ble mye mas, haha! Digger bloggen din btw, kommer alltid til å følge deg!

    2. Kaja: Hei Kaja! 🙂

      1. Det er griselabber. Det er ikke noe jeg liker, haha. Men det er en slags tradisjon her i bygda. Haha.

      2. Så koselig sagt av deg!!! Nå ble jeg faktisk veldig glad! Jeg spiser hva jeg vil, som oftest er usunt. Trener og beveger med aldri (med mindre jeg absolutt må..). Hahha, men takk! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg