nyttårsfeiring

Vår nyttårsfeiring startet med at vi kjørte på snowracer ned Krok-bakken som jeg har en video av HER. Det er alltid gøy! På kvelden stæsjet jeg og Borghild oss opp sammen. Deretter var det middag med familien. Da spiste vi hjemme hos oss. Kalkun, namm! 

Rune, bestemor og Jojo.

Dessert 

Etter vi hadde spist sammen og snakket litt, dro vi ned til de andre og feiret videre der. Som jeg allerede har skrevet på bloggen så har vi danset og sunget.

Tantene mine, Evan, Evelyn og Charita.

Rosita sliter med å gå ned den bratte trappa ned til kjelleren. Jeg vil heller kalle det stige! Haha, jeg holdt på å tryne i den.

Aebykier VS Renate i Let’s Dance. Jeg lo så mye at jeg fikk helt vondt i magen, haha. Det er så gøy å se på 

Bakgrunnsdanserne våre!

Det vakreste tilbehøret en jente kan ha, er smilet 

Renate, Aebykier og Evan.

Mamma, hehehh

Noen var litt sliten rett før vi skulle sende opp raketter. Søte, Aleksander.

Masse god vin og champagne 

Ofte når jeg står bak dem har jeg problemer å se hvem som er hvem. Plutselig sier jeg mamma til en av de andre tantene mine, haha!

Gjengen! Må si Borghild skiller seg ut litt, hehe!

Høydeforskjell?

Lo så mye at tårene rann når jeg så julepynten til tanta mi. HAHAH, STAKKAR nisse!!!

Kristoffer er så søt!

Olav og Evan.

Klokka 12 og tid for fyrverkeri! 

Jeg elsker å se fyrverkeri. Det er så vakkert! Det fikk jeg ikke se i fjor siden jeg feiret nyttår i Davao (Filippinene). Der er det dessverre ikke lov med raketter. Når jeg var liten husker jeg at jeg var redd for at Gud skulle bli truffet av rakettene. Haha.

Jeg og Borghild gikk til det vi kaller ”Svingen” for tenne på flere sånne ting som ”eksploderer” osv. Der møtte vi flere festfolk. Mange koselige folk. Snakket blant annet med en veldig hyggelig gutt. Det viste seg at han har vært naboen min i 2 år, og jeg har aldri sett han før! Haha. 

Etter vi hadde snakket med folk, dro vi tilbake til de andre. Da var det mer dansing, synging, mat og vin! 

Stemningen var på topp når vi alle hadde allsang! 

Etter den koselige feiringen med familien som varte til 3 på natten, så dro jeg videre på nyttårsfest. Der ble jeg kjent med nye folk. Når klokka var 8 på morgen, må jeg si jeg var utslitt. Men for en feiring! Hvordan var nyttårskvelden din? 

9 kommentarer

Siste innlegg