simsalabim – myke føtter

Innlegget er i samarbeid med Footner

Hallo! I kveld har jeg hatt en liten spakveld. Jeg har blant annet testet ut Footner sine mirakelsokker! Dette er egentlig beregnet for folk som har tørre føtter, noe jeg ikke har. Føttene dine blir veldig myke og behagelige! Jeg skriver dette for å tipse dere som kanskje kan slite med tørr hud under føttene. Jeg begynner å merke forskjell 5-10 dager etter behandlingen, så egentlig burde jeg ventet med dette innlegget til jeg har fått resultatet. Men jeg kan godt oppdatere dere senere. Footner Exfoliating Socks vil bli lansert i oktober på Vitus/ Ditt Apotek i hele Norge. Produktene vil koste cirka 205 kr.

Dette er noen engangssokker som tres på føttene med en vanlig sokk utenpå og skal virke i 60 min. Etter 3-5 dager begynner effekten å merkes ved at hard og død hud løsner fra føttene. Prosessen varer i 7-10 dager, og ca 2 uker etter behandlingen er føttene myke og glatte!

Dette gjør du:
1. Klipp opp sokkene etter den markerte linjen.
2. Tre sokkene på føttene og trekk av beskytteksesrensebe som er markert med ”footner”. Lukk deretter sokkene med limoverflaten slik at de sitter tett rundt anklene, og tre deretter de vanlige sokkene dine utenpå
3. La sokkene sitte på i 60 min. Anbefaler at du bruker alarm for å få riktig behandlingstid.
4. Ta av sokkene etter 60 min og vask føttene i vamt vann for å fjerne resterende gelê.
5. 5-10 dager etter behandlingen begynner hard og død hud å løsne fra føttene dine. Effekten varer i ca 2 uker. OBS! Huden må ikke trekkes av med makt når prosessen har startet, da kan det føre til at huden blir skadet.

Ser kanskje litt dumt ut når jeg har sokker utenpå ”plastikk-sokkene”. Haha

Et lite tips er å ”myke” opp føttene i varmt vann før du setter på sokkene, og ikke bruke kremer på føttene etter behandlingen. Er det noe du lurer på, så send meg gjerne mail på [email protected] eller kontakt Malin Kiriazidou på [email protected]

9 kommentarer
    1. Du aaaaaaaner ikke hvor lenge jeg har slitt med dette. TUSEN TAKK. Skal så prøve når det kommer i butikken….. tok meg tid til å lese alt!

    2. Jeg har prøvd noe som er veldig likt, babyfoot. Det selges på vita og andre slike butikker. Det er akkurat de samme stegene og samme prinsippet! Kjempe lurt!

    3. tok noe lignende selv for en stund siden. tror den het babyfoot eller noe. funka veldig bra, og ble veldig fin når alt dritt flass var borte, men syns ikke det varte så lenge…. litt missfornøyd der, men er jo noe som må vedlikeholdes dette her også for å ha resultatet lenger…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg