jeg fikk billetter til jb konsert – the emerald vip package

Hallo! Åååååh jeg er SÅ HAPPY i dag! Jeg fikk billetter til ekstrakonserten til Justin Bieber! Jeg fikk ikke billetter forige gang, og nå har jeg billetter! Jeg drar dit sammen med søskenbarna mine Veronica og Renate, og jeg kan virkelig ikke vente! Håper det går fort til April for dette kommer jeg til å tenke på hver dag! Skal til og med starte nedtelling i dag!!! Vi har ”the emerald vip package” billett som koster 1550kr

Det var ikke bare, bare. Jeg og Matha (som er venninna mi) prøvde desperat å få tak i billetter. Hun satt på skolen,  jeg satt hjemme (mistet bussen..eeheh) og moren hennes prøvde også å få tak i. Både jeg og Martha klarte desverre ikke å få tak i billetter, men moren hennes klarte det! 2 diamond circle. Vi var hoppende glade så lenge moroa  varte. Men så ringte Martha meg med dårlig-nyhet-stemmen. Vi hadde fortsatt billetter, men hun sa de kostet 4000kr pr billett(!!!!!!). Det var jo umulig, tenkte jeg. Ingen av billettene som billettservice koster 4000kr, ikke en gang meet and greet. Jeg snakket lenge med moren til Martha i tlf, og hun har bestilt billetter fra viagogo.no/ com. Atomic soul har avtale med billettservice, og det er BARE billettservice som egentlig skal selge billettene. Moren til Martha har også betalt billettene med nettbank som vil si over 8000kr! Viagogo er på godt norsk bare en falsk drittside!
Men internettverden er ikke så lett når man ikke kan så mye. Husk å vær kildekritiske alle sammen. Jeg vil også anbefale ALLE og kun bestille billetter fra billettservice.

Sitat fra en artikkel i Dagbladet:
” Likevel har også nettsida Viagogo.com en rekke billetter til salgs nå. Dette er billetter til alle publikumsområdene i Telenor Arena. Billettene selges for opp mot 3000 kroner stykket, og det er mulig å kjøpe seks billetter per person.

Viagogo opererer med en billettpris, i tillegg legger de på tre ulike gebyrer på til sammen flere hundre kroner.

– Advarer
Det reagerer konsertarrangør Atomic Soul kraftig på.

– Vi vet ikke hvor de har fått tak i billettene, eller om de i det hele tatt har billetter. Jeg vil ikke spekulere i om de er ekte eller falske, men vi samarbeider ikke med dem. Vi advarer alltid mot å kjøpe billetter fra slike nettsider og anbefaler bare Billettservice, sier Elisabeth Norheim, pr- og presseansvarlig i Atomic Soul, til Dagbladet.

Viagogo selger billetter til begge konsertene. Atomic soul kjenner til nettsida, men forteller at Billettservice.no er den eneste de går god for.

– Det ligger billetter ute til fire ganger ordinær pris på svartebørsmarkedet. Det er ingen grunn til å ruinere seg. Det ordinære billettsalget starter torsdag, og de blir ikke i nærheten av utsolgt før da. Ryktene om at konserten blir utsolgt på forhåndssalget stemmer ikke. Tilsammen for de to dagene vil 42 000 billetter komme for salg, sier Norheim og fortsetter:

– Det er et minimalt antall billetter i omløp nå, og den eneste måten å få kjøpt ekte billetter på er gjennom Billettservice. Det er viktig å advare mot disse sidene. Det er unge mennesker som kjøper billetter til disse konsertene, og de blir lett revet med og er uerfarne konsertgjengere.”

Et bilde av meg og Maria. Maria skal også på konserten hans. Hun har Diamond Circle billetter!  

Hva som skjer videre det vet jeg ærlig talt ikke. Men jeg skal snu litt om på det triste/ alvorlige til litt mer happy-stemning. En time etter bieberkrisen, så fikk jeg melding av Renate. Hun skrev: Vi har emerald vip package billett til deg om du vil ha den! Dere aner ikke hvor glad jeg ble. Da ble jeg plutselig utrolig glad å hoppet og skrek! Da blir det konsert på meg likevel! Men jeg syns fortsatt utrolig synd på foreldrene til Martha!

HAPPY KIDS

Skal dere på JB konsert neste år?

18 kommentarer

Siste innlegg