ottamartnan 2012

Hallo! Først vil jeg bare ønske alle leserne mine en riktig god høstferie. I går møtte jeg Ragnhild og Karoline. Jeg har ikke sett dem siden sommerferien, og det begynner å bli en stund! Vi er jo ledere sammen på konfirmantleiren som er på Nordfjord. Skal si vi var glade for å se hverandre, herregud! Kan ikke vente til neste gang jeg ser dem. 

I går var vi på Ottamartnan sammen. Det var virkelig mye større enn i fjor. En gutt kom bort til meg og sa han leste bloggen min, og det er sjeldent at en gutt gjør det! Først gikk vi rundt og tittet litt. Det var så mye godteri og se. Dere husker diettveddemålet mitt? Det tapte jeg i går, jeg klarte ikke å holde meg!

Se på alle disse ringene! Det var så utrolig mange fine.

Skulle egentlig kjøpe den jeg har på ringfingeren, men jeg orket ikke fordi selgern var så sur..

Vi var på gatekjøkken og kjøpte en bøtte med pomfri. Plutselig fikk vi øye på Haribo godteri! Sier ikke mer enn at jeg brukte hundrevis av kroner der..

Karo og Ragnhild er så søte!   

YUMMI!!   

Ragnhild og vennene hennes  

Karo

Denne karusellen var sykt gøy! Elsket denne. Den ser liten ut, men den var egentlig ikke det. Sykt verdt 80 kr!

Spurte mange folk om de ville bli med og ta karusellen sammen med meg, men ingen ville. MEN Ole Anton ble med!  

Jeg bare elsker disse!

Jeg måtte selvfølgelig teste mine pruteskills. Disse to under bildet holdt på å le seg ihjel fordi jeg var så dårlig. De begynte å ”mobbe” og tulle med meg. Åååh, de var ikke gøy. Jeg måtte betale full pris og!

Litt mer godteri….

Kjøpte enda mer godteri.

Vi møtte også Sivert! Han er også en av lederne på leiren. Har heller ikke sett han siden sommerferien, så jeg ble veldig glad for å se han!

Sivert kjørte til martnan med traktor, haha.
 

Senere på kvelden dukket han opp med babyen sin.

Hadde en utrolig koselig kveld. Kan hende at det blir litt dårlig oppdatering når det kommer til bloggen. Nettet hjemme er nede for tiden, så nå har jeg tatt turen helt ned til søskenbarnet mitt kunn for å oppdatere bloggen! Jeg skal forresten til martnan i morgen også, men det blir med familien  

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg