ny, søt og liten veske fra emoda.no

Innlegget er i samarbeid med Emoda.no

Hei! Jeg fikk en flat pakke i posten i dag fra Emoda.no. Det var en utrolig søt veske! Emoda har tingene vi jenter er glade i
-klær, sko, vesker og solbriller! Nettbutikken har mest fokus på klær. I kvinne/ herre -kategorien syns jeg at klærne passer for alle aldere. Både for ungdommer og for eldre damer/ herrer. Rettere sagt kan jeg si at nettbutikken kan passe for alle. Det er også mye salg der nå, til og med opp til 90%(!!). Trykk HER for å komme til salget.

Som sagt fikk jeg denne søte, lille vesken. Dere kan finne den HER. Jeg har egentlig bare ”store” vesker, så jeg hadde virkelig bruk for en søt og liten en. Vi bloggere må jo alltid ha med oss speilrefleksen på 5 kg, og den får logisk nok ikke plass, men, men! Den skal nok bli brukt en del   

Jeg virkelig elsker mønsteret!   

Hva syns dere om vesken?  

17 kommentarer

Siste innlegg