stryn – nordfjord (vereide)

Bussturen til Nordfjord var så og si forferdelig! Heldigvis klarte jeg og sovne. Det var så mange mennesker inne i bussen også var det så klamt og varmt. Jeg syns luften ble veldig tynn de siste milene. Vi hadde en moderne buss, så det hadde ikke skadet og brukt aircondition. Viss den var ødelagt var det merkelig at andre busser hadde samme problem. Jaja, bare vi kom frem, så skal jeg ikke klage.

Etter den varme bussturen, så hadde vi endelig pause i Stryn. Merket fort at noen hadde tegnet på lårene mine mens jeg sov. Tegninger av… ting jeg ikke skal nemne på bloggen, litt barnslig, men slik skjer! Når jeg først våknet og var i Stryn ble jeg veldig glad fordi da hadde alle lederne kommet seg på bussen  

Ragnhild, Sivert, Jørund og Ragnhild. 

ROSA traktor utenfor Moods Of Norway!

Tror jeg skal stjele denne traktoren og kruse gjennom Kvam frem og tilbake bare for å være kul  

Markus på bussen. Her ble kameraet stjålet mens jeg sov, hehe. Mange flotte bilder dere har tatt må jeg si!

Endelig fremme i Nordfjord etter jeg hadde klaget hele veien fra Stryn om at det var så dårlig luft. Jeg hadde nesten ikke oksygen igjen! Haha, sant.

Ragnhild

Vi ledere reiste en dag før konfirmante slik som i fjor pga lederkurs. Haha, her har vi en av reglene:

Karen, Ragnhild og Karo

Marit og Jarle. Jarle er forresten fra Fredrikstad, så han har kommet lang vei for å bli med oss! 

Her kommer konfirmantene… og alle ledere smiler og er blide!

Ja, dette er Jørund sitt sjekkeblikk

Jeg og Jørund giftet oss forresten på leiren. Han er så KUL!

Her leker han død.

Markus

Malin Sofie sin standar pose!

6 kommentarer

Siste innlegg