caroiz official group

Hey! De siste timene har jeg brukt til… å lese om meg selv. Jeg fant mange falske profiler også, men orker ikke å dra det frem siden de ikke skriver noe stygt. De bare later som om de er meg. Det viser seg at den lille bloggen min har noen lesere fra Russland av alle plasser. Jeg har også snakket litt med en jente fra der som sa hun var min største fan. Hun har til og med opprettet en nettside om meg. Et fotogalleri med over 1700 bilder av meg og mine, wohoo. Hun var veldig koselig å snakke med, så jeg lovet henne et lite skype-møte i morgen.      

http://vk.com/carolyn_johansen

 


Oversett via translater:

Har helt glemt toppen jeg fikk av Malin i sommer. Fant den langt bak i skapet, så jeg bare måtte bruke den i dag. Den bringer frem gamle minner som DENNE videoen. Prøvde å sjele med øynene på bildet til høyre, men det så jo passe smart ut, hehe. Forresten som dere kanskje ser så begynner håret mitt å nærme seg ille. Skal jeg farge det tilbake til naturlig eller skal jeg stripe det en gang til? 

9 kommentarer

Siste innlegg