canon 1100d

Hei! Jeg har nesten glemt å fortelle dere om det nye kameraet mitt, Canon 1100d. Før så hadde jeg Canon 1000d, men var ikke helt fornøyd med det. I Filippinene klarte jeg å ødelegge 1000d, så da ble det mindre shopping og nytt kamera. Valgte litt awesome farge ôg, rød! Da har jeg ikke helt likt som alle andre, hihi. 
Kameraet er helt greit syns jeg. Ikke så bra, men heller ikke dårlig. Kan si at jeg er helt passe fornøyd   

Det kan også filme, men det kan jo alle Canon kameraene utenom Canon 1000d om jeg ikke tar feil?

For Canon 1100d betalte jeg 29 990 peso som er ca 4300 kr. Sparte noen hundrelapper 

Etter Enzo sin mening, så digget han det! 

MEN Canon 1100d er egentlig bare mitt ta-med-overalt-kamera. Det jeg egentlig bruker er min kjære Sony a700. Det eneste negative jeg kan si om det er at det er syykt tungt og det kan ikke filme. Har egentlig ikke tatt meg så god tid til å bli kjent med det. Det er også veldig dyrt. Kun for kamerahuset må du bla opp med over 10 000kr. Viss dere lurer på hvordan jeg hadde råd til det, så byttet jeg kamera med pappa, haha. Han syns det var for avansert. Sony a700 kaller jeg mitt hjemme-kamera. Tar bilder med det kun når jeg er hjemme fordi jeg orker ikke å dra det med meg siden det er så tungt og litt større enn 1100d   

18 kommentarer

Siste innlegg