svar på kommentarer

Jeg digger bloggen din og leser den hverdaag, men jeg lurer ofte på om du forsatt er sammen med Enzo? Det noen ganger du sier “pratet med Enzo osv..” Men legger merke til at du ikke gjør det nå..?
Opdater oss litt om hvordan det går med Enzo og deres forhold 🙂Stå på! <3

Joda, det går flott med oss! Takk for at dere tenker på oss, søte dere. Det har vært en stund siden jeg har skypet med han. Han er visst veldig opptatt og prioriterer jobben framfor meg. Jobben er veldig viktig, spesielt siden han bor i Filippinene. Da må jeg vel respektere det.. Men jeg kunne ønske han hadde litt mere tid til meg. Det ønsker sikkert han og. Nå høres jeg veldig krevende ut, men, men, jeg må bare venne meg til at han ikke har så mye tid. Men jeg er fortsatt glad i han, og han er glad i meg ^^

Kan du legge ut link til vippene? :))
Det gjorde jeg i innlegget jeg skrev det i og, men ok. Lim er ikke inkludert. >>LINK<<


Hvordan får du tak i de? Må ikke du være over 18 for å kjøpe? Fine Btw. ^^
Jo, jeg må ha nettbank. Siden jeg ikke er gammel nok, så er det mamma som betaler for meg via nettbank. Viss det er noe som er dyrere gir jeg henne selvfølgelig penger, så betaler hun via nettbank for meg. Men vippene kostet bare så vidt over 12kr..

Hvor er de t-skjortene kjøpt? Har sett at du har en del i samme stilen som den øverste, men jeg finner aldri slike.. De er så søte!
Siden det er gaver, så kan jeg ikke si sikkert. Men viss du vil ha søte T-skjorter så finner du det hos NewYorker. Vedder på at det er der Anh hamstrer inn 
 


Hvor får du alle de brushene du bruker på bildene dine fra?? 0.o De er skikkelig kule!! ;D
Jeg bare googler det jeg vil ha. Eksempel: vil jeg ha en blomst, så googler jeg ”download photoshop cs3 brushes, flowers”. 

Er håret ditt falskt eller ekte?
100% naturlig. Det vokser kjempe fort! Egentlig ganske irriterende. Nå må jeg snart gjøre noe med etterveksten fra da jeg stripet håret for noen uker siden.. 

11 kommentarer

Siste innlegg