photo

Noen dager før jeg dro til Norge var vi på en liten photoshoot. En dame stoppet oss på gaten og lurte på om vi kunne være modeller for en dag. Hvorfor ikke? Vi fikk til og med gratis mat + godt betalt. Hahha, bare tullet! Men Enzo har faktisk stått modell før og har fått en rekke spørsmål om å bli modell. Men han takket nei..  

Det var egentlig meningen at jeg skulle ta familiebilder, men det endte opp med at det ble bilder av oss også.

Litt tulle-bilder mens fotografen er borte. 

På familiebildene så var det meg, mamma, Rune, bestemor, bestefar og tanten min.

Pinliiiiig. Om dere lurer på høyden til Rune, så er han nesten 2m (!!)

På bildene under ser dere hvordan bildene våre ble. Skal rammes inn! En ting jeg stusser litt på er at fotografen redigerte meg hvitere! Hallo, HVITERE?! Det er fordi i Filippinene vil de være hvite! Her i Norge bruker mange penger på å bli brune, men der bruker de penger på å bli hvite. 

 

23 kommentarer

Siste innlegg