abreeza ayala shopping mall

Det nye kjopesenteret ved siden av huset vaart er saa STORT! Det dere ser paa bildene er ikke halparten en gang. Jeg selv slet med aa finne utgangen i gaar, haha. Naar vi snakker om shopping -gjett hva jeg har kjopt meg?! UGGS! Herregud, tenk at man har uggs i Filippienene. Jeg elsker kjopesenteret her. Nesten alt her er i min stil og  vi lever nesten i skyggen av senteret. Det er bare aa gaa over vegen. saa er man ved inngangen.

Her i Filippinene ansetter man arbeidere som kanskje ikke har saa mye penger, men gjor arbeidet billig. Merk: farlig. Skjonner dere hva jeg snakker om naar jeg mener slike store maskiner og kraner? Det er faktisk over 15 personer som har falt ned av slike kraner og mistet livet. Utrolig trist, men dette er ikke saa mye nevt fordi det gir et daarlig rykte paa Abreeza.. 

Soskenbarnet mitt, Johan. Ikke guttenavn, dere leser det sikkert rett fram. Men det uttales ”Djohan”.

Mye storre enn dere ser paa bildet.

Liker at de har karruseller, det var et kjopesenter i nerheten som har pariserhjul ogsaa.

Heey Elvis!

DETTE ER SAA FEIL! Hadde saa lyst til aa kjope dem for aa gi de litt mere frihet. Hver gang jeg har vert i Filippinene har jeg kjopt katt, hund, kanin eller hamster. Farlig aa la meg gaa alene i en dyrebutikk med penger i handa. Men denne gangen har jeg faatt streng beskje #ingen dyr#. Dette er fordi ingen gidder aa passe de naar jeg drar til Norge igjen. Da ender det opp med at de gaar bort..

8 kommentarer

Siste innlegg