idol – 9.des

Som dere så i forige innlegg hadde jeg det helt supert i Oslo i går, men Idol var toppen av kransekaken! Som jeg skrev forige gang jeg var på Idol, så er det så mye bedre å se det i virkeligheten. De kutter så mye på tv’n, men kort sagt -elsker Idol!

Først satt vi langt bak, men så ordnet jeg bedre plasser til oss 😉

Marion var utrolig pen i går! Elsker alt hun går med og stilen hennes, selv om det ikke er helt meg. 

Ble veldig glad når Jenny og Vegard gikk videre! Wuhhu, jublet av meg stemmen!

Anh smeltet når Isak smilte til henne, hahah. Isak er søt da 🙂

Julenissen, Ravi 🙂

Martha og Anh 

Det nye kameraet til Anh 

Min Jenny-plakat. HEIAA JENNY!!

Anh heiet på Vegard og Isak.

Meg og Marion. Veldig kult at hun husket meg fra forige gang jeg var der, hehe. 

Anh likte ikke bildet sitt..

Veldig fint bilde av Marion og Martha 🙂

Så fikk vi litt action på slutten av kvelden! Vi var øyenvitner til en bil som kjørte rett inn i en buss og stakk av! En skade på 100 000 – 150 000 kr.. 

36 kommentarer

Siste innlegg