spørsmål og svar -sminkevideoen

Se sminkevideoen HER
hvor kjøper du øyenvippene dine ? ^^

Ebay. 


kan du si hvor du kjøper puddrene dine osv.. :))
Pudderet mitt er fra Chanel og Dior. Resten finner dere hos vanlige butikkjeder som H&M osv.


Bruker du ofte fargelinser?
Ja, jeg gjør vel det. Nesten hver dag 

hvor har du kjøpt hårbørsten din hen?
Coop Mega! ”Litt ditt” hahha. 


Er det bare meg, eller kommer det alltid noen innpå badet når du lager videoer der?
Hahah, det har jeg også tenkt over. Det er alltid noen på videoene mine, men ikke ellers. Satser på at de vil kommer på bloggen? Hah. 

hvordan farge har du på linsene dine? 
Jeg har brun, grønn, lilla, blå, svart og grå, men på videoen hadde jeg lilla. 

Er det ikke sykt ubehaglig å bruke fargelinser hele tiden? 
Jeg liker egentlig ikke vanlige linser, syns det var litt ubegagelig til mine øyner, men sirkellinser går greit. NB: vær forsiktig med sirkellinser (les her) 

hva heter sangen? D:
Pricetag av Jessi J.  

Hvor er linsene kjøpt ?
Lenscircle.com. Igjen så anbefaler jeg ikke sirkellinser. 

Hvor kjøper du limet til de falske øyenvippene dine hen?
Det finner du hos Vita for 50-lappen


Er det mer dere lurer på, så skal jeg prøve å svare på det i kommentarfeltet 🙂

24 kommentarer

Siste innlegg