vurdering av kdj

kdj.blogg.no

FØRSTEINNTRYKK: Det jeg først legger merke til på bloggen er profilbildet, fordi det blinker eller hva jeg skal si. Med en gang man kommer inn på bloggen hennes så tenker man at det ikke er noe sløveri med designet og bildene. Bildene er store og klare, noe jeg liker.

DESIGN: Jeg kan se med første øyeblikk at du har brukt en del på tid på designet. Jeg selv bruker mange timer på design og jeg vet at hver eneste lille detalj tar tid. Siden det snart er sommer syns jeg bloggen burde ha litt friske farger. Noe jeg savner er headeren! Bare av å se på designet ditt ser jeg at du kan lage en fin header også. Få friske farger og en fin header så blir bloggen din super Katrine! Hun har også fine gratisdesign. Om noen trenger å friske opp bloggen sin så ta en titt på noen design Katrine har laget 🙂

INNHOLD: Jeg digger måten hun skriver på. Ordet jeg kan bruke er vel humoristisk. Hun har lite skrivefeil noe som er bra! Bildene du tar av deg selv og andre ting er nydelige. Så er du en liten søt jente på bildene også, hiihi.

HELHET: Jeg likte bloggen til Katrine godt, men det eneste jeg savner er header og farger. Karakter fra meg: 4
Hva syns du om vurderingen, likte du bloggen til Katrine?

22 kommentarer

Siste innlegg