liten gave fra tokyo

Hei! På starten av nyåret fikk jeg en liten søt gave fra Tokyo. Når jeg satt på Singapore Airlines på tur til Filippinene hadde jeg spilt Mario mange timer + sett på 3 filmer. Jeg ble så lei at jeg bestemte meg for å være sosial og snakke med flyvertinna og flyvertinnegutten. De var ganske snille, ga meg gratis godteri som koster penger osv. Jeg har alltid lurt på hvorfor alle flyvertinner på Singapore Airlines er så pene, men det viser seg at de har egen stylist.

Liten eller stor gave, setter pris på at de fortsatt husker meg 🙂

Hehe, litt forsinka da?

Jadaa, ingen problem med å lese hva som står 🙂

Jeg blogget ikke i går fordi jeg hadde igjen besøk av Borghild, Ole, Stig og Gunhild (vi aket, hehee). Så hadde vi en liten filmkveld hos Ole.

22 kommentarer

Siste innlegg