i know what you did last summer

Uff, og uff jeg har blitt syk rett før jul! Jeg og Anh strevde 45 min med og få på ên film, dagens teknologi er så komplisert. Er hos pappa og han har liksom ”det nyeste” (touch, bluray, diger TV, mange knapper som man ikke vet hvilken man skal trykke på , høytalere… osv)

Filmen heter ”I Know What You Did Last Summer”, eller på norsk heter den ”Fryktens Sommer”. Jeg likte filmen, kan være fordi at Jennifer Love Hewitt♥ har en av hovedrollene. Det er en grøsser film som man liksom skvetter av, det er morsom! Anbefales for dere som også liker slike filmer

Etter traileren så ser den litt overdreven, teit ut, og typisk grøsser film. Det er dårlig kvalitet og lyd på traileren, men det er selvfølgelig bedre på filmen. Ja, filmen er MYE bedre enn traileren kan jeg si med korte ord 🙂

jeg se ”I STILL Know What You Did Last Summer”
Sett filmen?

30 kommentarer

Siste innlegg