TUSEN TAKK!

133 kommentarer, på fast eller innom innlegget mitt. Nesten alle er fastlesere! Hvordan skal jeg takke dere? Jeg må bare si tusen takk til alle som bruker tiden sin på å lese bloggen min! Laget et stort rødt hjerte og skrev eget takkeinnlegg. Selvom dere ikke kommenterer er jeg glad dere leser bloggen min! <3


IGJEN TUSEN TAKK !

Bare MÅ fortelle dere om skoledagen min (noe jeg aldri gjør). Vi hadde engelsk fordypning, har hatt framføring for 1 uke siden ellerno, men ikke fått karakter. Læreren vår HADDE LOVET og gi dem til oss idag. Hun kom ikke med noe. Jeg var i min egen verden i starten av timen og tegna. Så hørte jeg læreren snakke med litt må-snart-grine-stemme. Hun sa at hun var så lei seg fordi hun var så sliten og ikke gadd det. Hun begynte å tåre, tårer ble til grining. Hun var oppe halv 5 på morgen, og var rett og slett så sliten. Hun hadde også vært til legen med nakken, om jeg husker rett. Høres ut som hun er gammel, neida hun er ikke det.
Blikket hennes, de knall blåe øyene ble fult av tårer. Hun var så søt! Med korte ord, jeg og vennina mi Helene snudde oss til hverandre og bare ntååå, etter hun hadde gått ut døra. Dere har sikkert aldri lest at en blogger har skrevet dette, men hun var absolutt så søt! Og så trist blikk. Lurer på hvorfor, kunne ikke vært pga karakter greiene…

16 kommentarer

Siste innlegg