DETTE IRRITERER MEG AKKURAT NÅ

Beklager lite blogging i dag, men sto opp klokken 16. Søskenbarnet mitt ringte rett etter jeg hadde fått opp øyene. Hun lurte på om jeg ville bli med å møte Borghild Therese. Selvfølgelig ville jeg det, er jo mange år siden sist!

Nå skal jeg fortelle dere hva jeg er forbanna irritert over akkurat nå. Har nettopp funnet meg en fin film, nydusjet og i pysjen. Så er det to fluer, DA MENER JEG IKKE BARE NÅ! Men de siste tre dagene har plaget livet av meg. Kan godt sove lenger en til klokka 16 jeg, meeen to stygge fluer driver å flyr rundt ansiktet mitt å lager enorm lyd. Arrrgh, kan de ikke bare la den stakkars bloggeren få sove i fred?!

Må si at de er ganske tamme også. Tror de har blitt oppdratt av en slik flueelsker person?
Liker du fluer, hva irriterer du deg over akkurat nå?

24 kommentarer

Siste innlegg