TILBAKE FRA SÆRP

Heiiiiisann! Føles ut som det er lenge siden sist nå ja. Savna bloggingen litt, og btw noen som har savna meg? Neida, hehe. Ååh jeg elsker bylivet det er så mye å finne på. Men hei! Smartingen glemte minnebrikka si… Men moro var det. Jeg mener det er så mange folk der, så alltid er det noen som kommer på døra og sier: – hei! Skal vi finne på noe? Stor sjans for at jeg reiser tilbake neste uke igjen.

Har savna dyra mine, derfor kjøpte jeg en vannmelon til dem. Når vi snakker om dyr, jeg har vært på Norges største dyrebutikk og der så jeg noe jeg har indelig lyst på! Åååh, skal byne å spare med en gang. Helt til førti tusen.

Akkurat nå føler jeg ikke for å vise trynet mitt på bloggen, anonym jeg vettu. Var litt kreativitet inni meg i natt. Satt å klipte ting ut av blad og hengte det på veggen. Grunn til at jeg la meg halv 8 i dag tidelig.

Hva har dere gjort de siste dagene?

11 kommentarer

Siste innlegg