LET’S TALK ABOUT FLOWERS

Halloisen folkens! Har ikke blogget sånn midt på dagen fordi jeg har vert ute med noen jenter. Først så ringte Kristine kanskje 10 ganger og spurte om kommer du snart, kommer du snart?! Haha, men jeg sto opp slik klokken tolv. Når jeg først våkner da gidder jeg ingenting så ble lit forsinkelse der ja. Og da var det selvfølgelig først og fremst slush som sto i tankene våre. Og jeg er jo ''den store slush spiser'' må ha den største. Første bildet er jo mobilbilde i beste kvalitet ♥

Akkurat nå sitter jeg og hører på: Jennifer Love Hewitt – how do I deal

Etter det var det fotballbanen og møtte Borghild og Hilde. Så etter det var det jeg og Borghild som sto igjen. Da sykla vi til blomsterbutikken (Gartneriet) der søskenbarnet mitt jobber. Skal vi skremme hun, tenkte jeg og Borghild. Tror det var noen ansatte som ble litt mistenksomme på oss? Haha, men jeg kjenner de. Nesten nabo med blomsterbutikken, jihuuu. Så kom det jo en mann da. Så Borghild spratt opp og lata som ingenting. Da sa jeg bare at vi skulle skremme hun, tommel opp ble svaret. Og mye latter og moro.

Etter hun ferska oss fikk vi et tilbud om å få blomster. Alle blomstrene var jo veldig pene. Neida, de vi skulle få var de som de skulle kaste, altså de som var små visna. Ikke alle var stygge da, så jeg stiller de opp i et fint lys.

Så det dårlige lyset:

Nå sitter jeg å spiser en veldig god kjeks som jeg har blitt avhengi av. tok bilde av meg med den, men åååh. Alle bildene ble fokusert feil med den kjeksen. Uklar meg og en helt klar bakgrund. Så skulle jeg prøve et bilde uten kjeksen som ble random. Da ble det jo helt riktig fokusert, eller hva jeg skal si. Så da bare tok jeg et bilde av kjeksen og redigerte det i photoshop.

Hva har du gjort i dag, liker du blomster? (Haha liker du blomster, ingen anelse på hvorfor jeg spør)
Hva syns du om sangen?

16 kommentarer

Siste innlegg