NÅ ER DET SOMMERFERIE

Noe jeg hater hver morgen er denne:

Ikke mobilen, men ALARMEN! Det er seriøst noe av det verste av dagen. Dra seg opp så tidelig. MEN nå er det slutt på det noen måneder. For nå er det sommerferie ♥


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 SOMMER.

I dag har vert den aller, aller morsomste dagen i hele 8.klasse. Jeg og Borghild har sykla til skolen og tilbake i dag! (1 mil). Spreke girls. Måtte jo si god sommerferie til lærerne også da. Så skulle jeg si god sommerferie til en assistent som jeg har kjent i hele 8.klasse. God sommerferie …o…s. eh, ehh. Haha flink jeg, glemte navnet hennes stakars. (Kan fortelle mer om dagen senere)

Hva er det verste du hvet om (når det er tidelig morgener og skole), glad for at det er sommerferie?

12 kommentarer
    1. Det værste med morgenen er alarmen, det kaldte gulvet og det å ikke rekke frokost.
      Vi har fortsatt en dag igjen på skolen, men det er bare for å samle hele media-linja for en hyggelig dag sammen med lupinprisutdeling på ting som har blitt laget i løpet av året 🙂
      Hyggelig med kommentar tilbake 🙂
      Mvh, junzor.blogg.no

    2. Det værste jeg vet er når jeg må vente 20 min utenfor skolen før den starter, fordi bussen er så tidlig…
      Ååå! Du er heldig som har fått sommerferie nå! Siste dagen min er på fredag den. Men da må du sikkert starte med skolen to dager før meg 😛

    3. Ja superherlig med sommerferie! Jeg fikk ferie i går, så i dag har vært en daffedag egentlig 🙂 Møtte dere når dere syklet ja, jeg og bestemor hadde vært på butikken 😀 Sprekinger ;P
      – Martine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg